RE-MotionJAM06_web600

JAM 6 | Förstärkt verklighet?
RE:MOTION

TORSDAG 26 MARS KL 10 – 18
FREDAG 27 MARS KL 9.30 – 12

Plats: Föreläsningssalen Arkitektur Plan 3

En heldag och en halvdag om möjligheter och utmaningar att arbeta kreativt och konstnärligt med digitala tekniker (eller inte). Om konstnärliga uttryck som skapas för rum mellan fysiska platser och publika nätverk och om konst som medaktör i en digital infrastruktur. Att ifrågasätta och problematisera ingår i konstnärsrollen och så även i vår ambition om att skapa en plattform för intervention mellan tradition och vision. Våra studenters individuella projekt ligger som utgångspunkt för dagens diskussioner, workshops och föreläsningar.


Förutom våra studenter har vi bjudit in personer från vårt nätverk  som alla arbetar med att visualisera eller på olika sätt använder ny teknologier. Tillsammans med 4 föreläsare och 7 konstnärliga mentorer hoppas vi att den här dagen ska ge massor med inspiration och ny kunskap.

Torsdag kl. 10 Jussi Karlgen, Gavagai - Hur teknologi kan användas för att plocka ut det föränderliga och mänskliga ur stora textströmmar - Ny teknologi låter människor fästa sina tankar och känslor i text med mycket mindre möda än tidigare i det vi kallar ny text. Ny text suddar ut vissa skillnader mellan talat och skrivet språk. Vad är de viktiga skillnaderna? Annan ny teknologi låter andra skörda stora mängder känslor och attityder ur offentligt tillgängliga texter för forskning och för kommersiell tillämpning. Vad kan vi lära oss ur det? Går sådan teknologi att använda för andra kreativa ändamål.

Torsdag kl. 11 Åsa Elieson, konstnär - Åsa Elieson kommer att föreläsa om hur hon lånat det karaktärsdrivna berättandet från skönlitteraturen och implementerat det i sitt performativa arbete och hur hon använder denna metod för att överträder gränser, t ex mellan webben och irl. Särskilt fokus kommer under föreläsningen att ägnas det interaktiva offentliga gestaltningsuppdrag "Vi, de levande" som invigdes i Nacka

Torsdag kl. 17 Roberto Peyre, konstnär - Konsten att välja sida - Om världarnas gränser, värdet av gränsen och gränsen för värdskap i ljuser av det revolutionärt omedvetna. En exposé över Zombiefenomenets mutationer från döda röster och förlorade former till kloner. Hur fungerar fenomen som alienation och konstgjordheter i relation till artisteri och konstnärsroller i en postsekulär diskurs?
Hur kan vi förstå ett fenomen som kolonialism och out-sourcing i relation till sinnesorganisationer i en tilltagande teknosfär.
Om världarnas gränser, värdet av gränsen och gränsen för värdskap i ljuser av det revolutionärt omedvetna.En exposé över Zombiefenomenets mutationer från döda röster och förlorade former till kloner.

Fredag kl. 10 -  12 Föreläsning/samtal: Janna Holmstedt, konstnär och Åsa Elieson, konstnär
Fredag förmiddag kan sammanfattas som ett samtal mellan konstnärerna Janna Holmstedt och Åsa Elieson som båda arbetar performativt och använder flera lager av verklighet och interaktivitet. Samtalet kretsar kring hur förstärkt verklighet som begrepp utvidgas, tolkas och/eller utmana ett konstnärligt förhållningssätt. Janna inleder med en presentation om sitt konstnärskap.

Mentorer för dagen är: Margot Edström, Johanna Karlin, Anneé Olofson, Leo Nordwall, Simon Alexandersson, Åsa Elieson och Rebecca Forsberg

Deltagande re:motion studenter är: Britta Forestier, Joel Hurlburt, Lap-See Lam, Vida Laven , Johanna Muriel Jansson, Cecilia Skedinger, Fabian Scheffold  (kan förändras)

Varje diskussionsgrupp består en mentor, studenter och gäster.

Föreläsningarna är öppna för alla skolan studenter och personal.

Hjärtligt Välkomna

Åsa Andersson Broms och Esther Ericsson


UPPLÄGG

 

Torsdag 26/3

Arkitekturs föreläsningssal och data sal, plan 3

 

 

10 – 10.15

Introduktion av dagen och re:motion

10.15 – 11

Föreläsning: Jussi Karlgren, founder Gavagai

 

Hur teknologi kan användas för att plocka ut det föränderliga och mänskliga ur stora textströmmar - Ny teknologi låter människor fästa sina tankar och känslor i text med mycket mindre möda än tidigare i det vi kallar ny text. Ny text suddar ut vissa skillnader mellan talat och skrivet språk. Vad är de viktiga skillnaderna? Annan ny teknologi låter andra skörda stora mängder känslor och attityder ur offentligt tillgängliga texter för forskning och för kommersiell tillämpning. Vad kan vi lära oss ur det? Går sådan teknologi att använda för andra kreativa ändamål

11 – 11.45

Föreläsning: Åsa Elieson, konstnär

Åsa Elieson kommer att föreläsa om hur hon lånat det karaktärsdrivna berättandet från skönlitteraturen och implementerat det i sitt performativa arbete och hur hon använder denna metod för att överträder gränser, t ex mellan webben och irl. Särskilt fokus kommer under föreläsningen att ägnas det interaktiva offentliga gestaltningsuppdrag "Vi, de levande" som invigdes i Nacka 2014.

12

Lunch 


12.45

Gruppindelning - workshop ca.6 olika projekt


15 - 17

Fika i grupp.
Genomgång
från kl. 15.30 ca

17 - 18

föreläsning: Roberto N Peyre, konstnär (Stockholm zombie syndrom)
med förfriskning
och efterföljande enklare mat.

 

Konsten att välja sida - Om världarnas gränser, värdet av gränsen och gränsen för värdskap i ljuser av det revolutionärt omedvetna.

En exposé över Zombiefenomenets mutationer från döda röster och förlorade former till kloner. 

Hur fungerar fenomen som alienation och konstgjordheter i relation till artisteri och konstnärsroller i en postsekulär diskurs?

Hur kan vi förstå ett fenomen som kolonialism och out-sourcing i relation till sinnesorganisationer i en tilltagande teknosfär.
 

fredag 27/3

(Arkitekturs föreläsningssal och data sal)

 

 

10 – 12

föreläsning/samtal: Janna Holmstedt, konstnär och Åsa Elieson, konstnär

 

Fredag förmiddag kan sammanfattas som ett samtal mellan konstnärerna Janna Holmstedt och Åsa Elieson som båda arbetar performativt och använder flera lager av verklighet och interaktivitet. Samtalet kretsar kring hur förstärkt verklighet som begrepp utvidgas, tolkas och/eller utmana ett konstnärligt förhållningssätt. Janna inleder med en presentation om sitt konstnärskap.


re-motion6oktober_web220RE-MotionJAM1_web220RE-bar_web220RE-MotionJAM02_web220RE-Motion_show_web220RE-MotionJAM03_web220

During the spring semester, between 4-5 workshops/JAM will be carried out. The last, the final JAM works in conjunction with an exhibition in Fittja (possibly also at other locations) is implemented with an public documentation (web).

In addition to the JAM who are announced, several lectures, seminars and study visits will be implemented. The date and content will be announced here and by e-mail to the students who have subscribed the course.

As a student and participant in any of the re:motion JAM, need to make time for both preparation meetings and post production time (which is not scheduled below).

Februari 2 - 7 | JAM 5
-
Recording and Distributing Sculpture and Installation Art and Pretty Much Anything Else.
- Workshop i 3d-scanning med relaterade tekniker samt presentation
med hjälp av 3Dtv och VR hjälm, s.k. Head Mounted Displays

time: 2 – 7 February from 9:30 am to 16:30 pm
place: hus28
with: Caspar Forsberg

www.casparforsberg.com
www.realruns.net
www.homemadetoolsandaids.blogspot.se

MÅNDAG/MONDAY 2/2
FM
- Introduktion
- Kursinnehåll
- Samtal där deltagarna berättar om sina idéer och
 vi bestämmer vad vi ska scanna och när
 
EM
- Kort demoprojekt av hela lidar scanningsprocessen
- Scanning, import och presentation i LidarViewer

TISDAG/TUESDAY 3/2
FM
-Scanning projekt 1*
EM
-Importerar och tittar på projekt 1 på 3dtv och Oculus Rift HMD
-Genomgång stereofoto, stereovideo och fotogrammetri  i programmen StereoPhotoMaker, VLC och 123d Catch

ONSDAG/WEDNESDAY 4/2
FM
- Scanning projekt 2
 EM
- Importerar och tittar på projekt 2
- Redigering av stora punktmoln i LidarViewer
med hjälp av VR utrustning
- Simulated Near Death Experience
http://casparforsberg.com/snde.html

TORSDAG/THURSDAY  5/2
FM
-Scanning projekt 3
EM
- Importerar och tittar på projekt 3
- Presentation av Realruns.net (Samtidigt som föreläsningen?)

FREDAG/FRIDAY 6/2
FM
- Scanning projekt 4, något mindre projekt
- Import projekt 4
EM
- Öppen visning av veckans samtliga projekt
- Avslutande samtal om tankar och idéer som har uppkommit under veckan
- Hur vill deltagarna gå vidare?

*Antalet projekt beror på hur många förslag vi har och vad som bedöms som genomförbart tids och logistikmässigt. Det kan t.ex gå att göra dubbelt så många projekt som på detta schema. Detta styrs även av vilka inställningar vi väljer på scannern. Jag föreslår att vi gör både flera snabba lågupplösta projekt och något eller några långsammare högupplösta. Kursen är framför allt ett smakprov på ett antal tekniker och de som vill jobba vidare med mer genomarbetade projekt har möjlighet att göra detta med KKHs egna scanner.

2 to 4 March - JAM 6- Augmented Reality - Enlarged
During this workshop we push the boundaries by AR. All our partners will be invited to this course. More info to come later.
 
6 to 9 May - JAM 7 Exhibition


Earlier JAM visible down below


re:motion

Reality can be strengthened in various ways. It can be reproduced exactly, be exaggerated, manipulated or converted into fiction. No matter how reality is perceived - it can be used. The course re:motion dives straight into the opportunities of illusions to challenge the physical reality.
By exploring motions in three-dimensional shapes through both analogue and digital animation we create opportunities for three-dimensional artistic work to be develop in relation to space and time.

Is it possible to merge a reality that can be explored through wearable devices such as AR*, Augmented Reality or Oculus Rift * with artistic practices? How can intangible expressions be created to take place in public spaces?

* AR - a layer of variable 3D digital information that can be considered e.g. through a camera in a wearable device. * Oculus Rift can be described as digital "glasses" that enhance or alter reality.

Sergei_280Sergei Mikhailovich Eizenshtein

A_Midsummer_280Edwin Landseer - Scene from A Midsummer Night's Dream

path_03


During the year 7 JAMS / workshops will be held - You choose the JAMS that suits your art practice best. On the Introduction seminar October 6 you have the opportunity to sign up on a "studio talk list" that will help you decide the path.

Through old and new techniques animation, motion and shape will be explored. The project is designed to support and develop your artistic practice.

6okto_280

Introduction Seminar 10 - 12
Pitch Lectures 13 - 16:30

INDIE GAME Might and Delight, AUGMENTED REALITY 13th LAB,
ARTIST ÅSA ELIESON, ARTIST CASPAR FORSBERG, REBECCKA FORSBERG,
TRANS MEDIA PRODUCER CHRISTOPHER SANDBERG, ARTISTS LARS ARRHENIUS DANIEL WESTLUND 
CREATIVE DIRECTOR VFX, CG KAJ STEVEMAN,VISUAL EFFECTS SUPERVISOR LEO WILK SWISS, ARTIST JENNIFER RAINSFORD, AUGMENTED REALITY Fingerfunk, EXCEPTION IN THE ART OF SET DESIGN
JÉRÔME SIGNOR

See details


Coll_280Mat Collishaw - Watch the video


JAM 1 | 3D Zoetrope

Creative workshop - a carousel which produces illusions of motion.

#stopmotion #skulptur #3D-animation #video #2D-animation

Car_280
Cardiff / Miller

JAM 2 | Storyworlds
How to build worlds and cultivate stories


#video #sculpture #performance #painting #3D-grafik #storytelling #photography #philosophy

Etyd_280
Realtime Motion Capture (Cabaret Electrique)


JAM 3 | Motion Capture Playground
Realtime lab capturing motions

#performance #sculpture #installation #3D-modeling #video

card_dok_280
Cardiff /Miller at Document13 See video
JAM 4 | Augmented Reality and beyond
3D visualisations, interactivity and innovative concepts


#sculpture #performance #installation #3D-animation #video #architecture #3D-graphics

caspar_blue
Caspar Forsberg - Blue Screen Loading Docks

JAM 5 - VR Soup (VR Virtual Reality)
Workshop with head mounted displays


#sculpture #performance #installation #3D-animation #video #architecture #3D-graphics)

sfmom_280

SFMOMA AR, by John Craig Freeman and Will Pappenheimer, augmented reality public art, San Francisco, 2013

JAM 6 | Augmented Reality (AR) enlarged
Site and size specific labs

#sculpture #performance #installation #3D-animation #video #architecture #3D-graphics

M.A.D._still1
Might and Delight

JAM 7 | Game & Art
Collaborations with game developers
and artists

#3D-graphics #sculpture #3D-animation #video #architecture #storytelling #photography #philosophy

 
 

Theme

The theme and the course context are based on the aesthetics in popular culture, how visualizations and stories of the "threatening unknown" are represented in shapes like werewolves, aliens and zombies in movies and games. Through screenings, lectures, seminars and literature we will examine how these phenomena reflects on our society, social norms and in urban developments. The theme also serves to interconnect a virtual embodiment with an actual place and its social environment.

dist_280
District 9

Knowledge

You don't need any prior knowledge in 3D to attend. The course will merge different media, technologies and expressions together where art and architecture can meet and collaborate on KKH as well as with other institutions and companies. As a student you will be introduced to multiply animations techniques to plunge in to and/or take shortcuts and alternatives in digital processing.

By using techniques such as 3D scanning and 3D animation, work can be realized through AR. The complex production in 3D requires collaborations and external partners, which are created trough labs and workshops with professional 3D animators, game developers, researchers and companies within the field.

fitjja_280

Site

In collaboration with Botkyrka konsthall, we have the opportunity to work towards the Fittja area. In the city centre a 6 x 6 meter concrete cube are used as a temporary exhibition space. The site and the concrete cube is our starting point for the final presentation. Working in public and in a site-specific field requires deepen understanding of urban development impacts, as well as knowledge and ability to put it in relation to artistic work. A collaboration with the course Take a Walk on the Wild Side: Learning from the city and beyond at KKH, Botkyrka konsthall and Botkyrka municipality, will create a platform for knowledge of urban issues.

Outline

The course extends over the entire year, divided into several parts. During the year more than7 JAM's / workshops, with different focus, will give you the tools and context to develop your artistic work. Between these occasions, individual supervision, courses, lectures, seminars, exhibitions and much more, are given. The course components includes 3D animation courses, 3D scanning, 3D printing, a large-scale AR experiment directed towards the urban environment, other animation techniques such as 3D Zoetrope (similar to a carousel, where objects are repeated and altered creating an animation) and parts where Motion Capture (movements recorded and applied to a digital model).  and Oculus Rift are explored (real-time movements recorded and applied to a digital model). After the first occasion, the 6th of October you will decide what "path" through the course your should take, what elements you should concentrate on in order to acquire technical, theoretical and artistic skills needed to assimilate your interests. You do not need to implement all course components to participate.

 

3DPrid_280 oculus_280

Questions

Kontakta Åsa Andersson Broms This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it 076 - 8501234
Esther Ericsson This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it 070 – 2726338

brainproject
The Centrifuge Brain Project
 - See video
The KurzFilmAgentur Hamburg was founded as an association in 1992 with the aim of improving and developing the distribution structures for short films. http://www.shortfilm.com

DATE

TIME

EVENT

LOCATION

13 – 14/9
Sat - Sun

12 - 17

Soft-start| Fittja Biennal – Fieldtrip to the openings session

Handen and Fittja

15/9 Mon

15 - 17

Lecture: The Domain of the Great Bear with: "Information, Image, Story: Some Conceptual Aspects of Contemporary Art" A Lecture by Peter Osborne, Director of the Centre for Research in Modern European Philosophy (CRMEP), Kingston University, London

KKH

Thursday's

9:30 -11:30

3D animation techniques - on Thursday mornings. Sign up and look for changes outside 3D Lab workshop on 3D

3D LAB/KKH

6/10 Monday 10 - 16:30 INTRODUCTION SEMINAR re:motion | Open for all Students! Mandatory for all students who applied the course. You will after this introduction choose with guidance which way, what steps you should take to realise" a project. Highlights from the field" – 12 short presentations from our friends, artists, researchers and companies.
  13:00 ARTISTS
LARS ARRHENIUS DANIEL WESTLUND
http://www.svtplay.se/video/162942/showtajm/avsnitt-3
  13:15 CREATIVE DIRECTOR VFX Supervisor - CG
KAJ STEVEMAN Fido Film http://fido.se/
http://vimeo.com/94971674
  13.30 INDIE GAME
MIGHT AND DELIGHT
(http://www.mightanddelight.com/)
  13:45 ARTIST
JENNIFER RAINSFORD
(http://www.jenniferrainsford.se/)
  14:00 AUGMENTED REALITY
13th LAB
(http://13thlab.com/)
  14:15 ARTIST
ÅSA ELIESON
(http://www.asaelieson.se/)
  14:30 ARTISTIC DIRECTOR
REBECCA FORSBERG - RATS Teater, Research for Arts and Technologies in Society and Artistic director at Department of Computer and System Sciences (DSV), Stockholm University.
http://www.rebeccaforsberg.se/
  BREAK  
  15:00 AUGMENTED REALITY
NICKLAS WÖRMAN Fingerfunk http://www.fingerfunk.se/
  15:15 TRANS MEDIA PRODUCER
CHRISTOPHER SANDBERG – CompanyP http://www.thecompanyp.com/site
  15:30 VISUAL EFFECTS SUPERVISOR
LEO WILK Swiss http://www.swiss.se
  15:45 ARTIST
CASPAR FORSBERG
http://www.casparforsberg.com/
  16:00 EXCEPTION IN THE ART OF SET DESIGN
JÉRÔME SIGNORI http://signoristudios.com
   

(3/10) Friday's

13 - 15

History of Art New Reality – Realism and Visuality - Milou Allerholm

KKH

7/10 Tuesday

14 - 19

SUDIOBAR – trade fair at SUBTOPIA http://www.studiobar.se/
A new fair for people working with film and theatre, stage and … A opportunity to meet our project friend Subtopia, learn new things and update our knowledge of technical solutions. After – bar and mingle.

Alby / Subtopia hangar

9/10 Thursday

10 – 13
14 - 18

SICS | Internet of Things in Homes & Cities Day https://www.sics.se/events/ssw-2014
Full day. Meet SICS - The Swedish Institute of Computer Science – our project friends.
Hackaton

SICS / KTH Kista

10-11/10

 

STOCKmotion - http://www.stockmotion.se/

FILMHUSET

15-16/10

13 -14

Studio Talks Path Finder – Book time! Individually with guidance.

KKH

22-24/10

9:30 - 16:30

JAM 1 | 3D ZOETROPE
Workshop Focus on the three-dimensional animation. Introduction and overview to animation history and context. Workshop with sound system included.
 

 

Wednesday 22/10 

09:30 - 10:00

10:00 - 11:00

11:00 - 12:00


13:00 - 16:00

16:00- 16:30 


Introduction 3D Zoetroe JAM + presentations

Jérome Signori presents his work

Presentation of the 3D Zoetrope construction by Tore, Göran och Ragnar

Workshop with Jérome Signori i Blackbox

Robert Brecevic presents how praxinoskop works and his artistic work

Thursday  23/10 

09:30 - 12:00

13:00 - 14:30


14:30 - 16:30

 

Workshop med Jérome Signori in Blackbox

 Nils Claesson är doktorand med inriktning film/fiktion  - Om animation

 Workshop med Jérome Signori in Blackbox together with sound animation - Micke B Thor

Friday 24/10

09:30 - 10:30

10:30 - 12:00

13:00 - 16:30

Niki Lindroth von Bahr - presentation

Workshop med Jérome Signori i Blackbox

Workshop with Jérome Signori in Blackbox

30/10 Thursday

17 - 21

re:motion Spooooky bar. Invited guests and friends

Metal Workshop/ KKH

5/11 Wednesday

9.30 - 12

Project meeting – Screening

KKH

6/11 Thursday

9.30 - 11.30

Lecture: Cabaret Electrique
Simon Alexanderssn, Filip Alexandersson, Henrik Backbro

KTH/Projectroom Floor 3

6/11 Thursday

14 - 16

Workshop 3D ZOETROPE
Construction Day (preliminary )

KKH

11 Noveber

 9.30 - 17.00

18 - 22

JAM 2 | STORYWORLD'S Part 1
Workshop together STDH

Troels Linde - Head of Program EUCROMA http://eucroma.dk/

Introduction to Storyworlds
    ◦    Lecture answering the following questions:
    ▪    What is a Storyworld?
    ▪    What is is made of?
    ▪    How do you create it?
    ◦    Workshop covering the following steps:
    ▪    Inspiration
    ▪    Design
    ▪    Presenting / Pitching a Storyworld

Screening Performance  at 6PM - Laura Lima  http://www.bonnierskonsthall.se/utstallning/cinema-shadow/

KKH
Lecture Room Architecture







Berns

November

 

Game-jam at Might ad Delight

 

18 – 20/11

 9.30 – 16.30

JAM 3 | MOTION CAPTURE

Meet you at 7-elven at Östra station 9.25 (KTH)

Simon Alexanderson, developer and PhD at KTH, Henrik Bäckbro, actor and puppeter and Filip Alexanderson, actor at Dramaten
 
! The JAM is open to student who have applied and confirmed their participation.

This workshop series will be held for 3 days in the new Motion Capture Studio, PMIL at KTH. In focus -  how to create real-time animations and how these can be applied within Aumented Reality (AR). We will experiment with both abstract and non-humanoid animations and more human-like characters. We will also, with AR technology investigate how these animations interact with real people and surroundings.
 
Day 1 Tuesday (2014-11-18)
Introduction to the technology. Exploration of animations of various levels of abstraction.
Introduktion till tekniken.

Day 2 Wednesday (2014-11-19)
AR interaction between animation and natural persons and environments.

Day 3 Thursday (2014-11-20)
Compilation of the results into concrete ideas.

KTH/

Motion Capture Studio at KTH, Östra Station.

3/12

 

Project meeting

 

4/12

 

Screenings

 

10 – 11/12

 

re:motion presents - work in progress

On 10th and 11th December some of the students in re:motion present their works and ongoing projects in the Black Box at the Royal Institute of Art. On Wednesday, December 10th between 10-12 AM where their work in progress will be presented - open for feedback

The following workshops have been held during this autumn; 3D Zoetrope, Story World and Motion Capture.

KKH Black Box

JAN 19, 20, 22

 

JAM 4 | AUGMENTED REALITY AND BEYOND
- 3D visualisations, interactivity and innovative concepts

This JAM is designed as an introductory course. It gives you the necessary knowledge that requires to carry out further work with AR. The course is done in cooperation with Finger Funk and Nicklas Wörtman.

Preparation:Obtain knowledge of Unity
Unity Training / "Unity pre- Knowledge Days camp", optional:
14 January  9:00-17:00 Unity Training with Richard Walton and tutorials
15 January 9:00-12:00 Unity Training with Niklas Wörmann (Fingerfunk)
15 January 13:00-16:30 Animerad filmvisning, Bio Victor på Filmhuset
16 January 9:00-17:00 Unity Training with Richard Walton and tutorials

Unity is the program we need to immerse ourselves in order to create Augmented Reality files. We will go through the basics of Unity with Niklas Wörman (Finger Funk), Richard Walton and some tutorials. Niklas will walk you through the options available in terms of interactivity, physics and scripting.

Augmented Reality AR and beyond with Fingerfunk: Niklas Wörmann and Jonas Törnros
19-20, 22 January, 9:30 - 17:00
21 January project meeting AR student 9.30 -12

(We assume that students are reasonably comfortable with Unity.)
Course elements:
-marker images/ triggers
-platform
-Tips and Tricks
Reviewing the default scene and how you can work on with it.
Individual tutoring

The goal is that every student should be able to publish their own artwork to Android.
We start from a "standard scene" that every student can then modify and continue working on his own way and ability.

 

FEB 2 – 6

 

JAM 5 | OCULUS RIFT – SCANNING

 

MARS 2 – 4

 

JAM 6 | ART AR (PHOTOGRAMMETRY)

 

APRIL 6 – 8

 

maybe game jam

 

MAY 6 – 9

 

EXHIBITION